persoonlijk/reizen

Ego tripper

Het is gebeurd
Ik boekte mijn ticket

Naar Thailand
Vier weken lang
Helemaal alleen

foto 4   foto 3
foto 2   foto 1

Solo trippen

“Waarom zou je dat nu doen?”
Goeie vraag
Al lijkt het soms een oordeel

Ik doe het
Om mezelf uit te dagen
Tegen te komen
Te overtreffen

Om los te breken
Uit gedachten
En patronen

Weg van wat ik ken
Weg van wie ik ben

Weg van de wereld

“Dat zou ik nooit durven”
Dacht ik vroeger

Nu denk ik
Gewoon doen

Vrij
Vallen
Voelen

“Dat wil ik ook ooit doen”
Dacht ik vroeger

Nu doe ik het
Om later te denken

“Amaai, jij durft”

Met een bang hart

Met trots
En tranen

Probeer ik
Mijn eigen weg te banen

Merci
Lieve vrienden en familie

Merci voor alle steun
In onzekere tijden

Vooral jij, sweetie Sven
Met wie ik – voor alle duidelijkheid
Nog altijd heel graag samen ben

#solo
#yolo

BewarenBewaren

4 thoughts on “Ego tripper

  1. Pingback: over denkers en durvers | walk the talk

  2. Pingback: 6 plaatjes, 6 praatjes #oktober | Rien de Rien

  3. Pingback: 12 plaatjes, 6 praatjes #november | Rien de Rien

Geef een reactie

